Sims3tjejen

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Sims Tjejen - 8 januari 2013 20:27

Ni som kollade på live sändningen vet om detta men Sims 3 University Life är nästa spel till sims efter 70-tal, 80-tal och 90-talet.  Lite bilder och ven thriler jag hittade på youtube.



Å bilder


         


TS3_EP09

TS3_EP09_ANNOUNCE_SHOT_05_001






Alla bilder är från google

Av Sims Tjejen - 8 januari 2013 16:35


              Ikväll klockan 19.00 är det livesändning för de nya sims spelet 70-talet, 80-talet och 90-talet. Men det ska           vara någon överaskring. Kolla om du vill veta mer. Klicka här om du vill se den.The Sims 3

Av Sims Tjejen - 8 januari 2013 14:37

Jag fick en önskan att skriva om barnen i familjen Hagenberg. För deras mamma och pappa har ju dött. Vilket är jätte tråkigt.   

Här är Markus. Han är nu tånåring och väldigt glad och snäll. Han har sedan sina fräldrars bortgång tagit mer ansvar och laggar gärna maten till den lilla familjen.


 

Glimmer har nu blivit ungdom och liknar sin mamma till anskite och pappa till hår. Hon är nu gift med Bryce och är väldigt lycklig. Hon och Bryce åkte till Frankrike precis efter bröllopet. Hon har också adopterat Lexie. Efter det känner hon sig inte lika ensam.


 

Detta är Lexie. Hon är en lite gullig kattunge som Glimmer precis innan jag tog detta foto adopterade. Sedan Glimmer och Markus fräldrar dog kände sig Glimemr väldigt ensam tills Lexie kom.


 

Detta är Gilmmers man, Bryce. Han är väldigt vänlig men gömmer en hemlighet. Han är en varulv. Det är bara hans föräldrar och Glimmer som vet det. Han är lycklig med Glimmer oxh hon med honom.


En blid från när Glimmer friade:


   


Av Sims Tjejen - 8 januari 2013 12:49

Är det bara jag som vill ha  Fristadens Gullegos-babygunga Deluxe? Jag hittade den på rea. Den kostar nu 350 i stället för 500 simpoints. Så har breskrivs den:


Fristadens Gullegos-babygunga Deluxe

 
 

Babygunga

Håll din gullegosiga bebis eller ditt småbarn nöjd och glad med den här hit och dit-gungan! Det olika inställningarna ger dig kontroll över ditt barns lycka. Varning: Den hösta inställningen kan orsaka illamående och ingen gillar ett barn som kräks.




Om ni vill köpa den klicka här


All text och bild är från Thesims3.com

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards