Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Troligen ett adjö!

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23

  

Hej!
Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag spelar ALDRIG sims längre. Jag har tappat intresset totalt. Det ända jag gör när jag sitter vid datorn är jag skriver fanfiction ser på Youtube, läser bloggar eller gör iordning t.ex omslag till mina noveller. Jag har tappat lusten för sism helt och hållet, och har även tappat lusten att läsa om sims. 

Jag vill inte riktigt söga hejdå, eller avsluta bloggen, då detta var min första blogg jag någonsin gjort. Men någon gång måste allt ha sitt slut. För senaste "riktiga" inlägg med sims i, publicerades 30 Juli 2013. Det är nästan 1 år sedan. 


Början med minskad simslust, kom när det var mycket i skolan. Sedan har det enbart varit mer och mer, och jag kan säga att jag har glömt bort bloggen. Det senaste halvåret har varit både jobbig/stressigt som roligt för mig. Jag har haft massa nationella prov, 2 dödfall i min släkt. Men jag har även åkt till Grekland, varit i Stockholm på 5 Seconds Of Summer och One Direction konsert. Jag har fyllt 13, ocvh så. Även om ingen troligen kommer läsa detta, vill jag skriva det. Mest för att jag själv ska inse att jag faktiskt är klar med denna blogg. 


Skulle ni fortfarrande vilja läs något av mig, eller så. Finns jag här:

http://novellfoton.blogg.se/

http://novellmedfivesos.blogg.se/

http://wattpad.com/emma_svan


Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

...

Av Sims Tjejen - 23 augusti 2013 09:34

Bloggen ser lite konstig ut för jag skulle testa en header jag gjort. Men nu hittar jag inte den jag hade innan. Jag vet att den finns på familjedatorn (sitter vid min) och fixar det snart. Jag åker till Örebro idag och kommer hem på Söndag. Men jag ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards