Sims3tjejen

Alla inlägg under maj 2013

Av Sims Tjejen - 10 maj 2013 09:36

Nu har jag bestämt mig för att ta en bloggpaus. Jag vet inte hur länge men det får jag se!

Av Sims Tjejen - 7 maj 2013 18:12

Ni får en förlåt-för-att-jag-inte-bloggar-och-mina-inlägg-är-sådär-present.

Jag tänkte göra One Directions flickvänner i sims. Men snälla tänk inte på vad dom på youtube videos gör, för det första jag har inte lika mycket CC och det andra så är jag inte jättebra på att göra simmar men jag testade att göra dom. Just nu går dom inte att ladda ner men vill någon det kan jag ladda upp dom. För det känns meningslöst att ladda upp dom om ingen vill ladda ner simmarna. Men här är dom:


Jag börjar med:

 

Danielle Peazer!!! Vist blev bilden bra? Och här nedanför kommer en bild på henne så hon ser ut och vem i 1D hon är flickvän till. Fast det säger jag: Liam Payne!!!


   

Källa bilder på Danielle och Liam

______________________________________________________________________________________________

Nästa är:


 

Perrie Edwards. Jag blev kanske inte jättenöjd men hon blev bra. Bild på henne, och en på hon och hennes pojkvän från 1D som är Zayn Malik!


   

Källa på bilder men Perrie och Zayn

_______________________________________________________________________________________________

Och sista är:


 

Eleanor Calder! Hon blev bra tycker jag. Hon är flickvän till 1D-Louis Tomlinson! Bild på henne och Louis under


   

Källa för bilder på Eleanor och Louis

_______________________________________________________________________________________________

Jag tyckte dom blev bra. Om ni vill att jag laddar upp någon så säg till i kommentarerna så gör jag det. Jag avslutar inlägget med en One Direction bild (Jag är ett JÄTTESTOOOOOOOOR 1D fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


  Källa på bild


PS: Om du inte hört 1D lyssna på¨någon om dom här låtarna:


Videor från Youtube


Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards