Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

ÖnskeSimmar

Av Sims Tjejen - 12 mars 2013 16:45

UPPDATTERING: JAG GLÖMMDE ATT FRÅGA VILKA SPEL NI HAR OCH NAMN OCH EFTERNAMN., SÅ NI SOM HAR SVARAT SKRIV BARA ERA SPEL OCH SIMMENS NAMN I EN KOMMENTAR


Japp, som rubriken lyder kan ni från och med nu önska simmar av mig. Det ända ni ska göra är att fylla i mallen här under. Jag kommer att göra simmarna när jag har lust för då blir dom finnare. Så önska på

OBS: Om det blir förmånga önskiningar kommer jag stänga kommenterna ett tag så jag hinner göra alla!


Mallen:

Tjej eller Kille:

Namn och efernamn:

Ålder:

Egenskaper:

Favoriter:

Hår, Ögon och hudfärg:

Hårlängd:

Får jag använda CC (Nerladdade kläder och föremål):

Klädstil:

En kort beskrivning av simmen:

 Vilka spel har du?

 Annat önskemål:





 



 
 
Ingen bild

Vera

11 mars 2013 12:52

1.Tjej eller Kille: Tjej
2.Ålder: ungdom
3.Egenskaper: välj själv
4.Favoriter: blå hamburgare pop
5.Hår, Ögon och hudfärg: hår svart ögon blå hudfärg mellanljust
6.Hårlängd: långt rakt
7.Får jag använda CC (Nerladdade kläder och föremål): ja
8.Klädstil: kändisaktigt
9.En kort beskrivning av simmen: glad kärleksfull färgglad
10. Annat önskemål: tatuering bara en

 
Ingen bild

Sarah Dawn Finer

11 mars 2013 13:53

Tjej
Ungdom
Välj själv+vegetarian
rosa våffla klassisk
hår: rosa Ogn: Blå hudfärg: mörk
Kort vågigt
Ja
70-80-90-tal
snäll hippie rolig
peace tatuering på ryggen

Sims Tjejen

12 mars 2013 16:58

Namn? Efernamn och förnamn

 
Ingen bild

Madde

11 mars 2013 15:55

1. Tjej
2. Ungdom
3.Egenskaper: Det du tycker passar fast atletisk och bra på att kyssas måste vara med
4.Favoriter: Kotletter, elektronika, det som passar
5.Hår, Ögon och hudfärg: Spelar ingen roll, blå eller grön eller brun, mellan brun och vit
6.Hårlängd: Helst lånh
7.Får jag använda CC (Nerladdade kläder och föremål): Ja
8.Klädstil: Spelar ingen roll
9.En kort beskrivning av simmen: Du får bestämma
10. Vilka spel har du?: Stadsliv och grundspelet
11. Annat önskemål: Nej

 
Ingen bild

Sarah Dawn Finer

11 mars 2013 19:34

Har alla spel

 
Sims3saga

Sims3saga

12 mars 2013 06:28

Tjej
Ungdom
Egenskaper: prydlig och hopplösromantiker (stav?) sen får du välja
Favoriter: pop, våfflor,svart
Hon ska ha: ljusbrunt hår, gröna ögon och solbränd hudfärg.
Hårlängd: långt
Cc? : Japp
Klädstil: Välj du ;)
Hon är en vandlig tjej som drömmer om att få många barn och få en bra man..
Ep: årstider, husdjur, leva livet, kvällsnöjen"
Pp

http://Sims3saga.blogspot.se

Sims Tjejen

12 mars 2013 16:58

Namn? Efternamn och förnamn

 
Ingen bild

Strutsen!

12 mars 2013 16:42

1.Tjej eller Kille:Tjej
2.Ålder:Ungdom
3.Egenskaper: älskar naturen, virutios, konstnärlig, barnslig och bra humor
4.Favoriter:klassisk musik,kakor, lila
5.Hår, Ögon och hudfärg:blont, grå, lite solbränd men inte mycket, Fräknar
6.Hårlängd: medellångt (gärna det här: http://sunnyanubis.tumblr.com/post/29636176000/newsea-milesaway-hairstyle-retextured-for-all hoppas länken funkar)
7.Får jag använda CC (Nerladdade kläder och föremål):Ja du får använda det man jag vill att kläderna ska vara välgjorda de ska lixom kunna vara gjorda av ea!
8.Klädstil: Sött, gärna klänning och sånt!
9.En kort beskrivning av simmen:
10. Vilka spel har du? rampljuset, destination världen,drömjobb, utomhuslyx, leva livet, husdjur.
11. Annat önskemål: hon måste se snäll ut!

Sims Tjejen

12 mars 2013 16:57

Vad ska namnet vara? Efternamn och förnamn

 
Ingen bild

Sims3saga

13 mars 2013 06:20

PP statsliv och lyx och design.
Namn: Elisa Qvist

 
Ingen bild

Madde

17 mars 2013 18:41

Du får bestämma vad min ska heta ❤

Sims Tjejen

17 mars 2013 18:50

Bra, då vet jag.

 
misan

misan

19 mars 2013 16:50

Tjej eller Kille:

Tjej

Namn och efernamn:



Ålder:

Tonåring

Egenskaper:

VÄlj efter vad du tycker med övriga saker

Favoriter:

Välj själv

Hår, Ögon och hudfärg:

Något lyxigt, vet ej, bestäm själv

Hårlängd:

Något som passar

Får jag använda CC (Nerladdade kläder och föremål):

Ja, om du laddat ner det frivilligt.

Klädstil:

Fjortis

En kort beskrivning av simmen:

Moa Liljenberg är en fjortis. Posar framför kameran och bryr sig bara om det senaste modet.

Vilka spel har du?

Inte så många. Men kör som du vill ;)

Annat önskemål:

Smink och fjortis

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sarah Dawn Finer

25 mars 2013 19:58

Elina Cracker

 
Ingen bild

Sarah Dawn Finer

27 mars 2013 18:15

Hon ska heta Elina Cracker + har nu också skaffat UniversitetsLiv Limited Editiomn

Sims Tjejen

27 mars 2013 20:09

Jag har skapat din sim och ska ta bilder. Jag har tyvärr inte universetsliv

 
Alminaa

Alminaa

22 april 2013 17:20

Tjej eller Kille: Tjej

Ålder: Barn

Namn och efternamn: Shine Palace

Egenskaper: Välj själv , men vill gärna ha med Geni

Favoriter:Pop,Falafel och ljus blå.

Hår, Ögon och hudfärg: gärna uppsatt + normal rött , Gröna och ljushudfärg.

Hårlängd:medellångt.

Klädstil: Gärna höga shorts med nån gullig tröja :D

En beskrivning av simmen: Shine försöker alltid vara på humör och ha många vänner , men de fungerar sååådääär :/
----------------------------------------------------
Hoppas du gillar simmen :3
/ almina

http://asimdream.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SimsGalen c;

3 juli 2013 22:33

Kön: Tjej
Ålder: Ungdom
Namn och Efternamn: Elena Clark
Egenskaper: Bokmal, flörtig, hopplösromantiker (och resten får du välja själv)
Favoriter: Lavendel, pop, vofflor
Hår, ögon och hudfärg: Lätt solbränd hy (om du förstår vad jag menar) mörk blont hår, blåa ögon
Hårlängd: Ganska långt, medel ungefär
Klädstil: En blandning mellan modernt, lite emo och klassiskt :3
En beskrivning av simmen: Elena söker efter en kille som inte bara ser henne på utsidan utan hur hon är, poppis kläderna och det stora huset är bara en förklädnad till vad hon egentligen är: En bokmal som älskar att måla och spela spel.
Vilka spel har du?: Sims 3, Sims 3 övernaturligt, Sims 3 kvällsnöjen ;3
Om du får använda kläder du laddat ner: Ja såklart! :)
Annat önskemål: Ha gärna ett stort och lyxigt hus ;D
-----------------------------------------------------
Kanske lite komplicerat men.. Du är ju så grym så du borde klara det ;3

/Kram en lila banan

Sims Tjejen

6 juli 2013 17:26

Ska försöka göra den snart. Det går inte så jättebra detta. Men ska försöka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23


   Hej!Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag...

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards