Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Önska ett hus

Av Sims Tjejen - 23 januari 2013 20:21

Jag är inne i ett sånt lägge att jag gärna gör hus. Och då tänkte jag göra hus till andra. Fyll i här nedan och så gör jag ditt hus när jag hinner. 



Lite,mellan eller stort?: 

Hur många bor i huset?:

Ska det finnas barn rum?:

Hur många rum?:

Får jag använda CC?:

Färg på utansidan:

Ska det vara en uteplats:

Mycket blommor eller lite:

Mycket eller lite fönster:

Vilka spel har du?:


Bild på ett hus jag har gjort:


 




 
 
Ingen bild

Blogg-galen

24 januari 2013 06:25

Lite,mellan eller stort?: Mellan
Hur många bor i huset?: 0
Ska det finnas barn rum?: 1 barnrum
Hur många rum?: Du får bestämma
Får jag använda CC?: Ja
Färg på utansidan: Vit
Ska det vara en uteplats: Om det passar till huset
Mycket blommor eller lite: lite
Mycket eller lite fönster: Helst stora fönster så svaret är lite
Vilka spel har du?: Sims 3 och Sims 3 Stadsliv
Bild på ett hus jag har gjort: Snyggt

 
Ingen bild

Blogg-galen

24 januari 2013 18:22

Hur många bor i huset: 4 menade jag

 
Ingen bild

Min åsikt

2 februari 2013 22:16

Sådär var huset, försök att placera olika fönster och inte så många ;)

 
lilla mig...

lilla mig...

3 februari 2013 13:59

Litet, mellan eller stort: litet
Hur många bor i huset: fyra stycken( mamma, pappa, lillebror och storasyster)
Ska det finnas barnrum: Ja, ett coolt och tufft till storasystern, ett grönt och gulligt till lillebror
Hur många rum: Kök, två barnrum, ett sovrum för föräldrarna, badrum, vardagsrum.
Får jag använda CC: Vet inte vad CC är :-P
Färg: rött
Uteplats: en liten trädgård, men bara en liten
Blommor: mittemellan mycket
Fönster: små och många
Vilka spel har jag: The Sims Makin magic, The Sims Hot Date, The Sims on holiday, The Sims double delux, The Sims superstar, The Sims Deluxe edition
Ditt hus: Coolt!

Det var allt för mig!
Hejdå!

http://www.nomili.bloggplatsen.se

 
Tove

Tove

15 mars 2013 19:01

Litet, mellan eller stort: Mellan
Hur många bor i huset: Helst inga
Ska det finnas barnrum: Ett småbarnsrum och ett barn/tonåringsrum
Hur många rum: Ca 7-8
Får jag använda CC: nej
Vilken färg: Gul
Ska det vara en uteplats: Ja, gärna med ett bord och en grill.
Mycket eller lite blommor: Ganska mycket men inte överdrivet.
Mycket eller lite fönster: Gärna ganska stora och ganska många
Vilka spel har du: Expationspaket: Alla utom övernaturligt och unirversitetsliv. Prylpaket: Bara sovrum & badrum.

http://tovesims3.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23


   Hej!Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag...

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards