Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

En fråga

Av Sims Tjejen - 20 januari 2013 16:43

Är det typ bara jag som inte laddar ner saker? Har typ 4 saker som är nerladdade föremål. Och då är två stycken från Thesims3.com. Alltså jag bara undrar. Kommentera hur mycket ni andvänder. Det är inte det att jag inte gillar nerladdat, det är bara att jag aldrig hittar saker jag gillar eller typ fasnar för.  Om det fins någon/något nerladdningsida eller föremål kan ni väl tipsa mig.


En bild på en av det ända nerladdade föremål jag har i mitt spel.


 



 
 
Stina-lina-lej

Stina-lina-lej

20 januari 2013 19:55

Jag brukar inte heller ladda ner så mycket saker. Orkar inte ;)
Finns flera olika nedladdningssidor men min favorit är www.anubis360.blogspot.com

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Saga

Saga

20 januari 2013 20:18

Jag laddar ner MYCKET från exhangetjänsten! Jag älskar cc!

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
isabella

isabella

20 januari 2013 20:48

jag använder ganska mycket nedladdade saker från främst anubis, men ska jag ladda hem det måste det vara perfekt!

http://simsmagic.bloggplatsen.se

 
Fredrika

Fredrika

20 januari 2013 22:38

Jag brukar ladda ner en del hår, lite kläder och sen brukar jag ladda ner småsaker som tatueringar, piercingar och sånt. Men annars så tycker jag faktiskt att EA har lyckats göra mycket finare kläder, hår och möbler till Sims 3 än vad de hade till 2an! :) Men jag har i alla fall ett inlägg där jag tipsat om en massa sidor, här: http://spacesims.bloggplatsen.se/2013/01/03/9250453-nagra-nerladdningssidor/ :)

http://spacesims.bloggplatsen.se

 
Com

Com

22 januari 2013 16:24

Jag har sådär mycket cc, det är superkul att ladda ner!

http://www.simscom.bloggplatsen.se

 
Lovelysim ♦

Lovelysim ♦

22 januari 2013 18:51

Jag har inte mycket CC, men jag får CC när jag laddar ner simmar, och jag har bara några modar och poser, smink, några kläder och skins.. Sen har jag inte mycket mer, men jag har mest grejer från alla spel och från Store, det är säkrast :)

http://lovelysim.bloggplatsen.se

 
Lolo

Lolo

28 januari 2013 10:50

Jag laddar inte ner något för om datorn går sönder är det borta.

http://Loloslife.devote.se

Sims Tjejen

28 januari 2013 11:02

Äntligen en som inte heller laddar ner. Jag har skaffat en ny dator och där laddar jag inte ner något.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23


   Hej!Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag...

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards