Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Emilys Val: Del 2

Av Sims Tjejen - 15 januari 2013 19:58

Emily- Blå

Hanna- Grön

Viola- Lila

Chris- Röd

Adam- Brun

Berättare- Svart

 

- Talsträck

 

`´ tänker

 

 

 

-Hej, jag heter Adam och vill vara din kompis.

`Vad är det med alla? Dom alla vill vara min kompis´

-Okej.

 

 

-Frästen måste jag till skolan, vet du vilken buss jag ska ta?

-Så klart jag vet. Vi kan gå tillsammans.

 

 

EFTER SKOLAN:

 

-Hej jag heter Chris.

-Jag har hört talas om dig. Är du inte typ skolans populäraste kille?

-Jo, det är det.

 

 

-Du vill du gå på resturang med mig?

-MIG???

-Ja, dig. Men om det inte går bra så gör det inget.

-Klart jag vill. Vilken tid och dag?

-På Fredag, klockan 18.00, om det går bra.

-Det går bra. Vi ses på Fredag.

-Okej.

`Varför vill ha gå på resturang med mig?´

 

 

Väl hemma igen:

 

-Hej Adam

-Hej Emily.

-Har du gjort läxa tills imorgon?

-Klar jag har, men du

-Ja, den är klar.

-Frästen jag skulle vilja prata med dig.

-Okej.

-Jag gillar dig.

 

   

`VA?????´

-Okej.

-Jag hoppades att du vill gå ut med mig?

-När?

- På Fredag. Klockan 18.00

-Nej, det går inte.

-Varför?

-Jag ska på dejt med Chris.

-Vaa!!!!

-Jag vet, men jag lovade. 

-Kom hit lite, jag ska viska en sak.

 

 

Och helt plösligt kyssde Adam Emily. Vad ska hon nu säga till Chris? Hon har ju börjat gilla både Adam och Chris.

 

 

 
 
Ella

Ella

18 januari 2013 17:32

Jag tycker att den är bra fast tex den ljusblåa texten är så ljus så att man nästan inte ser den. Tycker jag iallafall

http://foto-ella.blogspot.se

Sims Tjejen

18 januari 2013 17:55

Ska ändra det till vanlig blå.

 
lilla mig

lilla mig

3 februari 2013 14:04

Har nt läst del ett men den här delen var bra

http://nomili.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23


   Hej!Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag...

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards