Sims3tjejen

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Sims Tjejen - 14 januari 2013 18:38

Nu kommer första delen av Emilys val.


Emily- Blå

Hanna- Grön

Viola- Lila

Chris- Röd

Adam- Brun

Berättare- Svart

 

- Talsträck

 

`´ tänker

 

 

 

 


`Tänk att mamma tvingar mig att flytta från stor stan till denna lilla stad´ Emily tvingades flytta från stor stan till den lilla standen Twinbrook. Efter att hennes pappa dog har hennes mamma villat flytta för att glömma honom och börja om från början.

 

 

- Emily kommer du!?! 

-Jag kommer! Hon hade gått i förvägg och nog lagat mat eller packa upp.

 

 

Emily stog bara i dörröppningen och viste inte var hon skulle säga. Huset var precis ett sådant hus som hon bode i hos sin pappa. 

-Vad fint det är.

 

PLING PLING!!!! Jag gick och öppnade dörren. 

-Hej! Mitt namn är Viola sa tjejen utanför dörren. 

-Hej sa jag och var lite skäptiskt. 

-Jag fick veta att du är ny inflyttad och skulle vilja bli kompis med dig.

-Okej, men jag är väldigt blyg.

 

 

-Har du hört om den nya tjejen?

-Japp, men vet du vad hon heter?

-Tror det var Emelie eller Emily.

- Ok

 

 

 

 

- Jag tänker vänta tills skolan i morgon innan jag pratar med henne.

- Inte jag, ska gå hem till henne nu. 

- Ok syns i skolan imorgon. Och säg inte till någon att jag har pratat med dig.

- Okej ska inte.

 

 

__________________________

 

 

Vad tycker ni?

 


Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards