Sims3tjejen

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Tävlings vinnare.

Av Sims Tjejen - 13 januari 2013 14:32

Nu har jag bestämt mig, och jag ska säga att det inte var lätt, för alla bilder var finna. och en som tävlade kommer jag inte till denns blogg, så hon är inte med. Jaja nu ska jag medela vinnarna. Frästen vinnarna vinner Länknig, jag skriver om deras blogg och länken ligger längs upp med bild på dens presentarstions bild. Och den som vinner kategorin Kärlek får välja vad min nya historia ska handla om och den som vinner natur vad 2 inlägg ska handla om. Så ni som vinner kan skriva det i kommentarerna. 


Kategorin Kärlek:



På 3 plats kom:




Infogad bild 1


Ella. 

Hon har en fotoblogg också som heter 

Foto-ella.bloggspot.com.

Jag tycker denna bild är fin med 2 tånåringar som är på dejt.

Klicka här om du vill komma till hennes blogg.


På 2 plats kom:



Sims3tips. 

Hon har en sims 3 blogg där hon ger ut tips med mera. 

Jag tycker att denna bild är fin med ett frieri mitt på kvällen i rengn.

Klicka här så kommer du till hennes blogg.


Och på 1 plats kom...:









Saga!!!!!!

Grattis.

Hon har en sims blogg vid namn:

Rampljuset.bloggplatsen.se.

Hennes bild var väldigt kärleks full och det är romantiskt med den bakgrunden som är, med vattnet. 

Klicka här om du vill komma till hennes blogg.






Och i kategorin Natur:


På 3 plats kom:



Infogad bild 2

Sim-Zebran.

Denna bild var fin med en massa träd i bakgrunden. Skuggan av det stora trädet gjorde så det bliv ännu finnare.

Vill du komma till hennes blogg klickar du här.



På plats nummer 2:



Saga.

Jag gillar vatten fallet sim är bakom. Hon har bloggen 

Rampljus.bloggplatsen.se



och på 1 plats kom:












Sims3tips. 

Jag älskar denna bild, med rengnet och solen som går upp.

Hennes blogg kommer du till här.




GRATTIS NI SOM VAN OCH ALLA BILDER VA FINA. 



Kom ihåg:


Saga: Skriv i kommentarerna vad hstorian ska handla om


Sims3tips: Vad 2 av inläggen ska handla om.






 
 
Ella

Ella

13 januari 2013 15:17

Man kan inte se min bild så kan du fixa det så är du snäll

http://foto-ella.blogspot.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 15:20

Ska testa. Annars måste du lägga upp den på din blogg så kan jag fixa det. Har testat, med det går inte, så du måste lägga upp den på din blogg

 
Ella

Ella

13 januari 2013 15:32

Okej

http://foto-ella.blogspot.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 15:33

Bra

 
Com

Com

13 januari 2013 15:42

Alla bilder var jättefina!
Det var väl mina bilder som du inte kunde se?,för jag har haft lite problem med bloggen.Men jag undrar vilken plats jag hade kommit på om jag hade varit med,Tacksam för svar :)

http://simscom.bloggplatsen.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 15:45

Det var dina bilder, jag vet vilken plats för jag tittade på dom i veckan

 
Alexandra

Alexandra

13 januari 2013 16:07

Tack! :)

/Alexandra

http://sims-zebran.bloggplatsen.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 16:11

Din bild var fin

 
Com

Com

13 januari 2013 16:11

Kan du säga,snälla?De behöver inte räknas jag vill bara veta.för detta är min första tävling och jag vill veta om jag är bra på att fota

http://simscom.bloggplatsen.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 16:12

I natur hade du kommit 1 eller 2 och kärlek 2

 
sims3tips

sims3tips

13 januari 2013 16:25

Åhhhhhh, tack så jätte mycket, menar du att jag får välja om du typ ska skriva om t.ex hästar eller vad menar du!? Tack igen :)

http://www.sims3tips.bloggplatsen.se

Sims Tjejen

13 januari 2013 16:40

alltså typ om jag ska skriva om nerladdnings kläder eller mitt spel, med mera

 
Saga

Saga

13 januari 2013 18:08

Ååhh! Vad roligt att jag vann! Men jag vet inte riktigt vad din nya historia ska handla om men jag har tre förslag som är på min blogg nu!
(det blir för mycket att skriva i en kommentar..) Kika in och välj!

http://rampljus.bloggplatsen.se

Sims Tjejen

24 januari 2013 20:51

Ok, ska kolla nu.

 
Ingen bild

Sims3tips

13 januari 2013 18:45

Aha, jag tycker du ska skriva om din favorit familj & ha ett inlägg med massa bilder (bildbomb) :)

Sims Tjejen

13 januari 2013 18:57

Ok, ska göra något av dom imorgon eller ikväll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Tjejen - 14 juli 2014 15:23


   Hej!Jag har inte skrivit på denna blogg sedan 1-års dagen på denna blogg. (Delvis pga att jag hade glömt lösenordet, och slutade till och med att jag fick klicka på "Glömt lösenord", knappen) Och det inlägget fick vara slutet på denna blogg. Jag...

Av Sims Tjejen - 17 oktober 2013 15:33


Idag har jag haft bloggen ett år! Vilket är galet långt för att vara mig. Jag fick en önskan att göra en simsself, vilket jag nu har gjort. Så här är den:   Ja, jag försökte. Blev inte så jättelikt, menmen. Jag läser ju massor av bloggar, och en...

Av Sims Tjejen - 2 oktober 2013 19:34


Om ca 2 veckor fyller bloggen 1 år!!!!!!! Det är längsta tid jag har en blogg utan att ta bort den. Denna blogg ät också den första jag skapade. Känns lite konstigt. Och jag vill att NI kom,er med förslag vad jag ska göra på 1 årsdagen. Jag fick en ...

Av Sims Tjejen - 8 september 2013 15:39


HAR NI SÄTT! HAR NI SÄTT? (Okej Emma, dom har nog sätt) Den nya designen! Den är inte jag som har gjorde. Det är OtherSims som har! Visst är den fin! Jag älskar den!!! Ni kan också beställa en på hennes blogg. Förästen, jag kom hem från London idag. ...

Av Sims Tjejen - 25 augusti 2013 23:02

Jag är med! Var du det också :) http://othersims.blogg.se/2013/august/tavling.html#comment ...

Presentation


Jag är en 11 årig tjej som heter Emma. På denna blogg kommer jag att ge tips, visa mina simmar med mera!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mitt Privata Schema

Måndag: Efter skolan har jag Teater

Tisdag: Är jag ledig efter skolan men gör läxor

Onsdag: Kör efter skolan

Torsdag: Ledig efter skolan

Fredag: Har dans mellan 15.00 och 16.00

Lördag: Har jag dans mellan 12.45 och 13.45

Söndag. Ledig

Vill du ha en header?

 

Vill du ha en header av mig så maila Sims3flickan@hotmail.se skicka med bilder och om du har något önskemål. Alla mina headrar gör jag i Photoshop.

Länkar

Omröstning

Hur gammal är du?
 Mindre än 8 år
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards